opreismetAartenAddy - Reisverslag uit La Carlota, Spanje van Addy Verbokkem - WaarBenJij.nu opreismetAartenAddy - Reisverslag uit La Carlota, Spanje van Addy Verbokkem - WaarBenJij.nu

opreismetAartenAddy

Door: Addy

Blijf op de hoogte en volg Addy

25 April 2015 | Spanje, La Carlota

En dan zijn we in Marokko, wat een belevenis,voordat je dit land in mag moet er veel gebeuren. Vanaf Spanje de boot op, gaat nog wel maar de boot af en Marokko in is een heel gedoe.Als we de boot afrijden moeten we achter een hek verzamelen.Aart krijgt van de douane 3 papiertjes, geel grijs en wit,we weten niet wat we er mee moeten en een andere douane verscheurt ze weer. Eerst naar de politie waar zitten die??? Boven, waar is boven???daarna naar de douane, waar zit de douane???niet achter het loket,maar ze lopen overal en nergens,eindelijk komt er een naar ons toe papieren bekeken weg met papieren maar we moeten ze wel terug hebben.Na een poosje komt hij terug met de papieren maar wil wel in de camper kijken of we wapens hebben, nou ja zeg!!! We zitten nu in Moulay Bouzelham. tot het volgende bericht, alles wel en mooi weer.

• 26 April 2015 - 15:08

Dick En Riet Van Noort:

Ha,ha, hebben ze jullie kerststerretjes niet gevonden dan?

Leuk voor ons om zo'n verhaal te lezen.Gaat het duidelijk makkelijker dan met een caravan of maakt dat op die boot niet veel uit?

Wij hebben voor onze reis ook zo'n account aangemaakt en zullen jullie ook op onze lijst zetten zodat niet iedereen ook nog ons verhaal bij jullie moet lezen.

Wij nog koningsdag hier vieren en wo. op pad.

Gr. en succes verder.Dick en Riet

• 26 April 2015 - 23:01

Wendy&Arjan:

Dg lieve paps en mams,
    Spannend hoor zo'n grens overgang, maar ze hebben je piepstool niet gevonden ;-)
    Duurde wel even voordat we wat hoorden, wifi is daar zeker ook niet altijd even goed voor handen?
    Geniet nog en we volgen jullie.
    Hier alles goed. Net een slaapfeestje van Joyce overleefd. Dat is ook een soort grensovergang.

Xx Wendy, Joyce en Arjan.

• 27 April 2015 - 22:28

Bram:

Hoi pa en ma.
    Jullie staan blijkbaar al op de Internationale zwarte lijst. Vandaar de controle. Stamt nog uit de tijd van Dwarsgracht.
    Hopelijk verder een voorspoedige reis. Kussen van ons. P.S. Het huis is nog steeds niet helemaal rond maar hopelijk deze week definief uitslag.