opreismetaartenaddy - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Addy Verbokkem - WaarBenJij.nu opreismetaartenaddy - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Addy Verbokkem - WaarBenJij.nu

opreismetaartenaddy

Door: addy

Blijf op de hoogte en volg Addy

09 Mei 2015 | Marokko, Marrakesh

nou eindelijk zijn we weer even online en daar maken we dan maar weer gebruik van. Het gaat goed hier het is 35 graden . Het zijn pittige tochten, maar we beleven veel. Twee dagen door Marrakech gedwaald met een gids veel bekeken en door de souks gelopen. Marrakech is een van de schoonste steden van Marokko en ook heel mooi. De eerste dag zijn we tot in de avond gebleven want op een van de grote pleinen stroomt het om 7 uur vol met allemaal eettentjes en gaan de Marokanen aan blok lekker eten, maar voor ons is dat beter om daar niet aan mee te doen. Het is dan erg druk en je moet goed op je spullen passen Nou jullie weten weer wat van ons, morgen een spectaculaire tocht door de bergen verder de woestijn in. Zodra we weer online zijn horen jullie weer wat van ons, groetjes Aart en Addy.

• 10 Mei 2015 - 00:26

Bram:

Wat een contrast met jullie profielfoto. Maar leuk om weer wat te horen. Jullie maken wat mee.

• 10 Mei 2015 - 07:35

Esther Muntjewerf:

Geweldig wat jullie allemaal zien, meemaken en ondernemen. En die temperatuur, jaaaaaaaaa we zijn jaloers. Wel heel leuk om op deze manier een beetje mee te kijken in jullie reis. Geniet!!!! En rij voorzichtig

• 10 Mei 2015 - 19:36

Dick En Riet Van Noort:

Zijn benieuwd naar de foto's van dit bijzondere land. Gelukkis kunnen jullie goed tegen de warmte. Wij zullen een mail sturen over onze reis. Gr. Dick en Riet en goede reis verder!